نی نی گولوی مامان وبابا

این روزها ....

1391/11/26 11:17
نویسنده : ملیکا
366 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم هفته پیش که  دوباره رفتیم  سونوگرافی خانم دکتر گفت که جفت پایینه و گفت که شما 100% دختری عزیزم قلب

اما نمیدونی چقدر نگرانم که مشکلی برات پیش نیاد عزیزمنگران  دکتر گفت که باید استراحت کنم تا جفت بالا بره اون شب همش ناخودآگاه اشک از چشمام سرازیر میشدگریه بدون هیچ کنترلی خیلی نگرانت بودم با اینکه میدونستم جای تو امنه اما .....

بیچاره بابایی وقتی میدید من ناراحتم  و گریه میکنم اونم گریه میکرد آخه اونم خیلی نگرانت شده بود از اون شب همش استراحت میکنم و کار سنگین نمیکنم تا دوباره اوضاع روبراه بشه.

بیچاره بابایی وقتی از سرکار میاد همش کمک من میکنه یعنی اصلا نمیزاره من کاری کنم خودش ظرفارو میشوره وجاروبرقی میکنه و .... ببین بابایی چقدر دوست داره دخترکم .

دوست دارم زود بیای تو بغلم عزیزم خیلی احساس خوشبختی دارم که تو توی وجودمی دخترکم بوووووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)